dimarts, 20 de setembre del 2011

Diferents perspectives

El primer dia que vam tenir classe de Comunicació oral, escrita i digital (COED), 16/IX/2011, vam començar la classe d’una forma molt dinàmica. La nostra professora, la Rosa Soler, ens va portar un recipient d’aigua i ens va fer dir què era. Cada company de classe deia la seva, uns que si un gerro, els altres una ampolla d’aigua, d’altres en deien un recipient en forma piramidal... I uns altres van començar a descriure’l deien que estava mig ple o mig buit. La Rosa ens va fer arribar a la conclusió que encara que tots veiem el mateix, i en teníem diferents formes de veure-ho, ja que el nostre llenguatge era ple paraules que enriquien el significat de l’objecte.
     
Aquest fet em va fer pensar, que si una cosa tan simple com era un gerro/ampolla d’aigua/recipient en forma piramidal ho veiem de tantes maneres diferents, temes menys simples, encara més, cadascú en veuria un punt de vista diferent. I em va fer buscar algun tema d’educació en que dues persones ho miressin des de diferents punts de vista i que cadascú amb els seus arguments defensessin les seves opinions.
  
Agafem el tema de la L.O.G.S.E, a la pàgina que posaré a continuació aparexeràn arguments en contra i a favor clicant aquíDesprés de llegir els articles veiem que es queda constatat a la conclusió que havíem arribat, que molts temes tenen diferents perspectives per veure'l. Mentre que una persona pot pensar que una cosa es positiva per algun argument, un altre pot pensar que no ho és o senzillament donant uns altres arguments per el quals creu que allò és positiu. 



Això es pot dur a terme en molts temes diferents, tant en temes transcendent (com pot ser la bellesa), com en temes d'actualitat o de més importància (com pot ser l'educació).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada