A
la darrera classe de COED, 9/XII/2011, va tenir lloc la tercera i penúltima
sessió de recitació de poesies.
Vam
començar com a les darreres dues classes amb els exercicis de respiració per controlar
els nervis.
Quan
vam acabar amb els exercissis van començar les recitacions. Es va notar, tots
els aspectes que s'havien dit anteriorment ja que les nostres companyes ho van
fer totes molt bé i els poemes escollits van ser molt bonics.
Ens
vam adonar que les dues anteriors sessions la gent hi havia pres nota d'allò
que s'havia de fer i d'allò que no, com parlar massa fluix o molt despresa, ja
que no a la majoria no els va passar cap d'aquestes dues.
Quan
vam començar amb els blocs, ens van adonar que encara ens faltava el
aprofundiment dels temes de classe i d'allò que parlem fora de classe i fer-ne
referència.
Aquest
últim aspecte hem va costar saber com enfocar-lo, però parlant sobre el bloc
amb les companyes em van explicar millor com havia d'enfocar aquest aspecte. Es
tracta, únicament, de posar les nostres reflexions d'allò de que parlem o
escoltem. És a dir, si escoltes algunes companyes d'altres cursos (educació infantil
però del grup K, o d'educació primària) recitant poemes, adonar-nos que
aquestes també fan COED i que també estan amb recitacions i que els nervis no
són exclusius de les del grup J sinó que es poden tenir tots els que tenen que
recitar poemes a classe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada